she was barely sixteen and too young to be drinking wine

2008-07-21 @ 18:56:21 Allmänt
God dag. Igår vaknade jag och marielle kring 13, då åkte vi båt till havsbadet med mamma, stein, annika och micke. Det var fint väder och jävligt skönt :) När vi kom dit så gick vi upp och åt hamburgare, sen träffade vi emil och massa andra kiruna/gällivarebor. Vi satt och pratade med dom en stund, och sen gick vi till mamma och alla andra som satt och söp på campingen, och där var det inte nyktert kan jag säga. Kring 22 tiden åkte vi hem från havsbadet, vi for hem till mig en snabbis och åt makaroner och korv (utan ketchup, den var slut) och sen körde vi till shell, tankade moppen och sen till öjebyn. Vi var med jens och krille. Först var vi på HP och dom satt på taket där men sen blev det för mycket mygg så vi började gå till krille, och då träffade vi fredde, joller och nicke på vägen dit, så vi följde med dom till något slags spökhus. Efter det så gick jag, marre, krille och jens till krille. Vi satt bara och pratade. Jens lekte med sitt snor och svettades, mysig som vanligt. Kring fyra tiden åkte jag och marielle hem till mig och slocknade,. Vi vaknade kring två i morse, då åkte vi med tina och jocke till stan och köpte PDOL-biljetter till marielle och sen handlade vi på coop. Efter att vi hade gjort det så åkte vi hem till mig igen, vi la oss i sängen och somnade båda två, så nu har vi precis vaknat för ca. 30 minuter sen, vi har precis ätit middag. Jag vet inte riktigt vad vi ska ta och hitta på nu, går ju fan inte att göra någonting i det här jävla vädret. Det bara regnar hela tiden. Jag förstår inte vart allt vatten kommer ifrån egentligen. Det är mystiskt. Förhoppningsvis slutar regnet falla tills på onsdag, för då är det pdol! Och imorgon kommer jim hem, lyckalyckkka <3 Nu ska jag och marielle försöka komma på någonting och göra, hör av er, 0730696364 :) tjingeling!




Ge mig mitt hår tillbaka, snälla

Skriv en ny kommentar