these streets will make you feel brand new

2011-08-12 @ 17:23:22 Allmänt

Just i denna minut, i denna sekund så känns livet helt jävla underbart. Jag vet precis vad jag vill göra med mitt liv och för första gången har jag ingenting som hindrar mig och ingenting som gör att jag känner att jag inte kan leva ut mina planer och drömmar. För första gången på väldigt länge är det ingen lång hinderbana jag måste springa igenom och ramla över alla hinder gång på gång. Nej, för första gången kan jag faktiskt promenera igenom hela skiten med ett leende på läpparna. Varför ska man nöja sig med någorlunda, liksom? Siktar man mot toppen så kanske man når halvvägs, och det är väl ungefär det jag satsar på just nu. Jag har bestämt mig, under den närmaste framtiden tänker jag flytta härifrån. Flytta från piteå och flytta från sverige. Det känns helt jävla underbart.

Skriv en ny kommentar