sex, musik och våld är det vackraste som hänt mig

2011-08-31 @ 22:01:56 Allmänt

Vissa kvällar är bra underliga dom. Man kan liksom sitta i flera timmar och fundera på ingenting men ändå komma på väldigt fina grejer. Man kan tänka på saker som varit och saker som fortfarande är framtid. Man försöker förstå meningen med livet och man försöker förstå sig på sin egen personlighet. Det är inte det enklaste alla gånger. Varför agerar man egentligen som man gör i vissa situationer? Varför svänger humöret så olika från dag till dag, ibland från timme till timme? Ibland kan jag bli fruktansvärt trött på att hela tiden överanalysera saker och egentligen inte komma fram till något egentligt svar, men och andra sidan kan det faktiskt vara rätt skönt att inte ha några raka svar utan egentligen tolka saker precis som man vill. Hade man haft det svart på vitt hade man nog haft ångest över det också. Det är kanske lika bra att det ligger där och skiftar lite i grå-skalan. Jag har väldigt svårt att formulera mig på rätt sätt just nu och uttrycka vad det egentligen är jag vill få sagt. Det kan bero på att jag faktiskt inte vet vad det är jag vill ha sagt. Jag lämnar det helt enkelt här och låter den som vill få tolka och fortsätta tänka i egna banor.

Skriv en ny kommentar