helloo dudeeees

2010-04-04 @ 22:50:20 Allmänt

Idag känns det verkligen skönt att veta att en hel veckas lov ligger framför en. Nästa tatuering kommer på tisdag och där med min fjärde, det börjar faktiskt arta sig :) Gårdagskvällen blev väl inte riktigt som planerad men när jag tänker efter var den ju inte helt värdelös ändå. Sitter hos älsklingen nu och gör lika mycket som man brukar en söndag, känns skönt att inte vara påväg hela tiden, jag behöver en söndag med jim och ett FETT påskägg ;)

Nu ska jag spendera lite tid med mina män, ciao!

är dom inte för underbara?
PUSSS PÅ ER

Postet av: ${CommentAuthorLinkIf}

Dato: 2010-04-05 Tid: 15:03:35 URL: ${CommentAuthorUrl}
ÄT INTE NU SÅ MYCKET GODIS INNAN MATEN!!! Hahaha

Du hör min röst i huvvet va?

Puss på dig min älskling!

Skriv en ny kommentar