mondaynight and i feel so low

2011-07-06 @ 23:58:18 Allmänt

Fan. Förbannat vad jag är arg. Jag vet inte ens varför jag är arg. Jag kan komma på en del grejer som stör mig och gör mig väldigt irriterad men egentligen ingenting som kan få mig så arg som jag är at the moment. Jag är arg på alla jävla idioter som kallar sig för vänner och som hela tiden försöker att vara någonting dom faktiskt inte är, vilket blir väldigt väldigt tydligt när det väl kommer till kritan. Det är inte bara en gång, utan minst tio. Jag hade ett litet, liiitet hopp där ett tag men det har faktiskt försvunnit för väldigt längesen. Jag slutar faktiskt aldrig förvånas längre och jag vet att det är flera med mig som delar samma åsikt.

Och sen, till en helt annan människa, vill jag bara säga:
jag vet inte riktigt vad det är du håller på med eller vad du försöker att åstakomma, men jag är sjukt less på ditt beteende och att aldrig veta vart jag har dig. Jag önskar verkligen att du kan säga dom där orden som jag vill höra och säga det där som får mig att le, men istället gör du allting upp och ner och det gör mig helt galen. Jag orkar inte ha det så, så antingen så får du skärpa dig eller så kan du dra åt heeeeelvete! Så var det med den saken.

"Get it out of your system" CHECK!
goodnight fuckers.

Skriv en ny kommentar