should i go back and try to change?

2011-07-06 @ 23:36:31 Allmänt

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans. Har haft en hel vecka av hektiska dagar.. både bra och mindre bra. Jag har hunnit sola en del, jobba ännu större del, umgås och tälta med finfina vänner, spenderat tid med familj och släkt men även haft en del sjukt egentligen onödiga konflikter med så kallade vänner.

Jag har ätit pizza med den bästa i södra, jag har sovit bort allt för många dagar och jobbat allt för många nätter, jag har cyklat sönder min cykel och jag har tappat bort mina cigaretter. Jag har varit glad och mått åt helvete. Jag har druckit vatten, jag har druckit vin och jag har druckit kaffe. Jag har hoppat av glädje och jag har varit emogirl.

Den senaste veckan har varit en berg-och-dalbana utan dess like. Upp och ner från dag till dag.

Jag och mina bästa vänner bestämde oss helt impuls en eftermiddag för att tälta i Södra. Det var kallt, det var myggigt, det var sura gubbar och arga hundar. Det var grodor på tältet, det var slangbällor, det var brist på alkohol, det var en väckning utan dess like men det var även en av dom bättre nätterna jag haft. Jag fick spendera den med alla mina vänner samtidigt och det är sånt som räknas. Att få ha alla människor man älskar runt om kring sig en hel kväll och natt, vad mer kan man begära?

Dagen idag har spenderats större delen i sängen. Efter mitt säng-häng åkte jag till skuthamn där jag spenderat hela kvällen. Vi har handlat, färgat håret, lagat mat och sett film. En helt okej onsdag. Men idag är en sån där skitdag, en dag där det mesta känns värdelöst och det suger att vara den man är. Därför orkar jag inte skriva mer. Jag har bara en sak att säga: it sux to be me.

Och till alla er som är ute och onsdagsfestar önskar jag er en trevlig och fartfylld kväll.










Skriv en ny kommentar